Obradoiros |
Observarase a diversidad de solucións e a riqueza na resolución de problemas. Tomaranse notas do proceso.Todo isto terá que estar reflectido nos dossiers. |
25 |
Cartafol/dossier |
Expuxésense tres proxectos,
unha vez terminada cada experiencia, o alumno presentará un dossier no que reflectirá o proceso creativo.
Neste tres documentos, poderemos valorar os traballos realizados polos alumnos nas distintas actividades programadas: estudo e análise de situacións, toma de decisións, talleres, proposta de traballo, programa de avaliación e informe de efectividade do prototipo deseñado.
Valoraranse a estrutura, a secuencia e os recursos que se utilicen para reflectir mellor o proceso.
As ilustracións, a maquetación e a presentación de cada dossier teñen que ser coherentes co contido, xa que son parte da comunicación de ideas.
|
50 |
A avaliación sera continua e sumativa ao final do período lectivo. O criterio
de valoración esta definido polas competencias específicas que
esta materia propón que alcancen os alumnos. As horas
presenciais teñen que cumprirse, xa que coas técnicas educativas que
se aplicarán na aula, é imprescindible que o alumno participe
no seu proceso e o profesor diríxao e estimule. Pasarase unha folla de firmas co nome da materia e a data,
para que o alumno confirme a súa presenza. Isto terase
en conta á hora de avaliar. Na
segunda convocatoria, poderán presentarse os alumnos
que, asistindo a clase
, polas razóns que sexan, non presentaron algunha documentación ou algún dos dossiers ao terminar o período
lectivo. Estes alumnos terán a oportunidade de completar a
entrega na convocatoria extraordinaria de xullo: 7 XULLO, 10:00 |
|