Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer o uso e a indicación de produtos sanitarios vinculados aos coidados de enfermaría. |
|
A2
|
|
Utilizar estratexias e habilidades que permitan unha comunicación efectiva con pacientes, familias e grupos sociais, así como a expresión das súas preocupacións e intereses. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A12
|
|
Comprender a función e actividades e actitude cooperativa que o profesional ha de desenvolver nun equipo de Atención Primaria de Saúde |
|
A21
|
|
Educar, facilitar e apoiar a saúde e o benestar dos membros da comunidade, cuxas vidas están afectadas por problemas de saúde, risco, sufrimento, enfermidade, incapacidade ou morte. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A27
|
|
Prestar coidados, garantindo o dereito á dignidade, privacidade, intimidade, confidencialidade e capacidade de decisión do paciente e familia. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A49
|
|
Aplicar as técnicas que integran o coidado de enfermaría, establecendo unha relación terapéutica cos nenos e os seus coidadores |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A38
|
|
Seleccionar as intervencións dirixidas ao neno san e ao enfermo, así como as derivadas dos métodos de diagnóstico e tratamento |
|
A39
|
|
Ser capaz de proporcionar educación para a saúde aos pais ou coidadores primarios. |
|
A40
|
|
Realizar as técnicas e procedementos de coidados de enfermaría, establecendo unha relación terapéutica cos enfermos e familiares. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A31
|
|
Aplicar coidados xerais durante o proceso de maternidade para facilitar a adaptación das mulleres e os *neonatos ás novas demandas e previr complicacións |
|
A35
|
|
Coñecer os aspectos específicos dos coidados do neonato. Identificar as características das diferentes etapas da infancia e adolescencia |
|
A36
|
|
Promover a participación das persoas, familia e grupos no seu proceso de saúde-enfermidade. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A22
|
|
Ter unha actitude cooperativa cos diferentes membros do equipo |
|
A33
|
|