Educational guide 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
 Materias
  Orientación e Resposta a Estudantes con Necesidades Educativas Especiais
   Bibliografía. Fontes de información
Álvarez, M., Orientación profesional., Cedecs,
APA, Diagnostics and Statistics Manual of Mental Disorders: DSM-IV-TR., American Psychiatric Association.,
Barnett, L.; Echeita, G.; Escofet, N.; Fernández, C.; Guix, M. D.; Jiménez, J. R.; López, G.; Lloret, Motivación, tratamiento de la diversidad y rendimiento académico. El aprendizaje cooperativo., Graò,
Hamilton, D., Beyond the numbers game., McMillan Education,
Hart, S., Collaborative classrooms., The Open University,
Henning, M. B., & Mitchell, L. C., Preparing for inclusion, Child Study Journal, 32 (1), 19- 29, 2002,
Idol, L., Key questions related to building collaborative and inclusive schools, Journal of Learning Disabilities, 30 (4), 384-394, 1997,
Denzin, N. K & Lincoln, Y. S. (Eds),, Handbook of qualitative research, Sage,
Johnson, D. W., & Johnson, R. T., Integrating handicapped students into the mainstream., Exceptional Children, 47, 90-98, 1980.,
Johnson, D. W.; Johnson, R. T., & Holubec, E., Advanced cooperative learning, Interaction Book Company,
Johnson, D. W.; Johnson, R. T., & Smith, K., Active learning: cooperative in the college classroom, Interaction Book Company,
Legrand, L., Quést-ce que la recherche pédagogique?, Revue Française de Pédagogie, 120, 39-47,1997,
León, O. G., & Montero, I, Métodos de investigación en psicología y educación (3ª ed.)., McGraw Hill,
Ojea, M., astornos generalizados del desarrollo: orientación educativa y atención en la diversidad., Tórculo Ed.,
Ojea, M., Síndrome de Asperger en la Universidad: percepción y construcción del conocimiento., EditClub Universitario,
Parrilla, A., Grupo de apoyo entre docentes., Cuadernos de Pedagogía, 331, 66-69, 2004,
Patton, M. Q., How to use qualitative methods in evaluation., Sage Publications,
Rodríguez Espinar, S. (coord.), Teoría y práctica de la orientación educativa., PPU,
Sanz, R., Orientación psicopedagógica y calidad educativa., Pirámide,
Sharan, S.; Hare, P.; Webb, C & Hertz-Lazarowitz, R. (eds.), Cooperation in education, Brigham Young University Press,
Stake, R., Investigación con estudio de casos., Morata,
Walther-Thomas, C. S.; Bryant, M, & Land, S., Planning for effective co- teaching: the key to successful inclusion., Remedial and Special Education, 17, 255-265, 1996,
ERIC,
CURRENT CONTENTS,
ABSTRACT,
Ojea, M., El espectro autista. Intervención psicoeducativa., Aljibe,


- Consulta das teses de doutoramento da Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Vigo, a través do catálogo da biblioteca.

- Consulta das teses de doutoramento das Facultades de Ciencias da Educación doutras Universidades, a través da Base de Datos ERIC.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000