Galego
Castellano
English
2023_24
2022_23
2021_22
2020_21
2019_20
2018_19
2017_18
2016_17
2015_16
2014_15
2013_14
2012_13
2011_12
2010_11
2009_10
Utilidades
Guia docente 2014_15
Facultad de Ciencias de la Educación
Centro
Presentación de la Facultad
Equipo Decanal
Localización
Titulaciones
Grado
Grao en Educación Infantil
Grao en Educación Primaria
Grao en Educación Social
Grao en Traballo Social
Máster
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
Máster Universitario en Intervención Multidisciplinar na Diversidade en Contextos Educativos
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Sociais. Xeografía e Historia
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Ciencias Experimentais. Matemáticas e Tecnoloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Orientación Educativa
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Sociais. Humanidades
Información de interés
Web principal
Secretaría
Webmail
Faitic
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
Materias
Aspectos Psicopedagóxicos da Educación Secundaria
Competencias de materia
galego
castellano
DATOS IDENTIFICATIVOS
2014_15
Materia
Aspectos Psicopedagóxicos da Educación Secundaria
Código
O05M061V01110
Titulación
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
3
OB
1
1c
Competencias de titulación
Competencias de materia
Contidos
Planificación
Metodoloxía docente
Atención personalizada
Avaliación
Bibliografía. Fontes de información
Recomendacións
Resultados previstos na materia
Tipoloxía
Resultados de Formación e Aprendizaxe
Ser competente no coñecemento da psicoloxía atribucional e a súa relación co rendemento académico.
saber
saber facer
A1
A3
A4
B4
Ser competente na elaboración de procesos de avaliación da aprendizaxe.
saber
saber facer
A9
A12
A15
A19
B4
Ser capaz de relacionar os datos da avaliación da aprendizaxe co deseño de programas de mellora instruccional.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A23
A24
A25
A33
B1
B3
Ser competente na aplicación do modelo de investigación 3P (presaxio/ contexto- proceso- producto).
saber
saber facer
Saber estar / ser
A13
B2
Ser competente na adaptación de medios tecnológicos para o deseño, aplicación e avaliación dos progamas de mellora das dificultades da aprendizaxe.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A31
A40
A41
A42
B5
Universidade de Vigo
| Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000