Educational guide 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
 Materias
  Motivación Académica e Aprendizaxe en Secundaria
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Capacidade para comprender a complexidade do proceso educativo, tanto desde a perspectiva do profesor como do alumno e do entorno deste.
saber
A1
A2
A5
A6
A14
A19
A24
A29
B1
2. Coñecer los modelos básicos que explican a motivación académica en educación secundaria e os instrumentos de avaliación utilizados por estes modelos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A14
A19
A22
A23
A24
A25
A26
3. Ser competente para colaborar coa comunidade educativa, pais, profesores e alumnos, en procesos de mellora da práctica docente e discente.
saber
saber facer
A14
A26
A28
A29
A31
A42
A43
A44
A45
B2
B3
B4
4. Ser competente para o deseño, aplicación e avaliación de programas para a mellora da motivación académica en secundaria.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A14
A22
A23
A24
A25
A27
A39
A42
A43
A44
A45
B1
B3
B4
B5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000