Galego
Castellano
English
2023_24
2022_23
2021_22
2020_21
2019_20
2018_19
2017_18
2016_17
2015_16
2014_15
2013_14
2012_13
2011_12
2010_11
2009_10
Utilidades
Educational guide 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Centro
Presentación da Facultade
Equipo Decanal
Localización
Study programmes
Grao
Grao en Educación Infantil
Grao en Educación Primaria
Grao en Educación Social
Grao en Traballo Social
Mestrado
Máster Universitario en Dificultades de Aprendizaxe e Procesos Cognitivos
Máster Universitario en Intervención Multidisciplinar na Diversidade en Contextos Educativos
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Sociais. Xeografía e Historia
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Ciencias Experimentais. Matemáticas e Tecnoloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Orientación Educativa
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Sociais. Humanidades
Interest Information
Main website
Secretaría
Webmail
Faitic
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
Asignaturas
Aprendizaje a través de los Nuevos Recursos Tecnológicos en Secundaria
Evaluación
galego
castellano
DATOS IDENTIFICATIVOS
2014_15
Asignatura
Aprendizaje a través de los Nuevos Recursos Tecnológicos en Secundaria
Código
O05M061V01103
Titulacion
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
Descriptores
Cr.totales
Seleccione
Curso
Cuatrimestre
3
OB
1
1c
Competencias de titulación
Competencias de materia
Contenidos
Planificación
Metodologías
Atención personalizada
Evaluación
Fuentes de información
Recomendaciones
Descripción
Calificación
Resolución de problemas y/o ejercicios de forma autónoma
Trátase de avaliar as propostas prácticas planificadas polo profesor ó principio do curso así como os conceptos teóricos-prácticos adquiridos polos alumnos no seu traballo na materia
100
Otros comentarios sobre la Evaluación
Universidade de Vigo
| Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000