Educational guide 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Socioloxía do consumo e identidades culturais
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1.Coñecer os supostos sociolóxicos que están na base dos procesos de intervención educativa (1) 2.Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o deesenvolvemento desarrollo de procesos socioeducativos (4) 3.Planificar e organizar proxectos e servizos culturais (11) 4.Deseñar, desenvolver e evaluar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural (13) 5.Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidaridade e empatía (18) (x)Número que se corresponde coa competencia específica do Grado
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A7
A11
B1
B3
B8
B10
B13
B15
B19
2.Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento de procesos socioeducativos (4)
saber
saber facer
A7
A11
3.Planificar e organizar proxectos e servizos culturais (11)
saber
saber facer
A1
A4
A7
A11
A16
B1
B10
B13
B14
B15
B20
4.Deseñar, desenvolver e avaliar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural (13)
saber
saber facer
A11
B1
B13
B15
5.Ter capacidade para potenciar as relacións interpersonais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidaridade e empatía (18)
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A4
A5
A7
A17
B1
B15
B19
B20
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000