Educational guide 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Socioloxía do consumo e identidades culturais
   Competencias de titulación
Código Descrición
A1 Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa
A4 Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos
A5 Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa
A7 Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas
A11 Organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre
A16 Elaborar e interpretar informes técnicos, de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados socioeducativos
A17 Dominar as metodoloxías de dinamización social e cultural
B1 Capacidade de análise e síntese
B3 Comunicación oral e escrita na/s lingua/s materna/s con apertura a outros códigos lingüísticos, en especial, as linguas cooficiais na comunidade galega
B8 Capacidade crítica e autocrítica
B10 Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade
B13 Autonomía na aprendizaxe
B14 Adaptación a situacións novas
B15 Creatividade
B19 Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional
B20 Orientación á calidade
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000