6- A atención personalizada seguirá 0 proceso dunha unha metodoloxía e estratexias de aprendizaxe que consiste comprende:
6.1. Metodoloxía docente
Esta metodoloxía consensuarase durante os quince primeiros días co grupo-clase, supón un compromiso formal coa materia dende os seu inicio. Según contempla o actual Plan Universitario Bolonia.
Estableceranse camiños que consigan aprendizaxes dende ópticas globalizadas, participativas, interdisciplinares e integradoras a partir de: exposicións maxistrais; contribucións de persoas con experiencias significativas; coloquios, conferencias; videofórums e outras técnicas grupais; traballos personais e grupais; lecturas de textos, lexislación e documentos de interés; prácticas individuais e visitas a institucións formativas.
Para iso, requírense procesos educativos activos, implicativos e avaliadores que favorezan o desenvolvemento persoal e profesional do alumnado que siga esta metodoloxía dende o principio do cuatrimestre. A metodoloxía básica para superar a Materia comprende os seguintes apartados:
-Clases presenciais:
-Exposición e reflexión dos temas impartidos pola profesora.
-Proxección e reflexión de materiais audiovisuais e tecnolóxicos.
-Entrega de documentación, análise, estudo e posta en común na
aula.
-Pautas orientativas para a elaboración e exposición de traballos de grupo e individuais. Entregaranse e explicaranse na aula.
-Clases prácticas na aula: entrega de materiais específicos vinculados coa intervención sociopedagóxica familiar.Visitas, si é posible, a diversas institucións vinculadas a Asignatura.
- Traballo personal do alumnado na aula: distribuirase material-guía
sobre:
-Liñas de traballo personal para a boa marcha da Materia.
-Planificación e seguimento dos diversos traballos individuais que vai realizar o alumnado.
- Titorizacións en grupo na aula: entregarase material-guía específico
sobre:
-Seguimento da realización e exposicións de traballos na aula.
-Orientación académica, profesional e persoal.
- Principios de procedemento ou de actuación docente:
-Promover nos estudantes unha metodoloxía de investigación cuantitativa, cualitativa e etnográfica que facilite a reflexión crítica, a busca de información, a formulación e o desenvolvemento de hipóteses, así como as valoracións, conclusións e propostas de mellora do estudo realizado.
-Favorecer ambientes de diálogo e respecto ante a diversidade de experiencias e opinións existentes na aula.
-Dende a nosa función de docentes, servir de fíos condutores para facilitar aprendizaxes significativas e por descubrimento, dende a investigación-acción en temas propios da Materia.
-Estimular a reflexión-acción-reflexión, o diálogo crítico constructivo, dende a ética, o respecto, a responsabilidade, a seriedad, o esforzo, a cooperación, a participación e a tolerancia.
-Coñecer e conectar cos axentes sociais vinculados o ámbito educativo e familiar co fin de aproximarnos aos diversos fenómenos sociais e abrir vías cara á cidadanía democrática.
6.1.2. Estratexias de aprendizaxe básicas para o alumnado
(Ante situacións imprevistas as estratexias de aprendizaxe e orientacións expostas poden flexibilizarse). Estes dous pasos seguintes son requisitos primordiais para superar a Materia para todo o alumnado matriculado.
6.1.3 -Traballo na aula:
- Consulta e manexo de fontes bibliográficas, documentais e lexislativas da biblioteca e buscas de bases de datos por internet.
- Debates na aula sobre textos (libros, artigos de revista,…) de interese
vinculados a materia.
-Actividades varias realizadas e rexistradas na aula, individuais e grupais:
-Análise e comentario de textos e documentos.
- Estudo de casos; historias de vida.
-Rol playing.
-Visionado e reflexión de recursos audiovisuais.
-Asistencia e participación a conferencias, xornadas, etc. vinculados coa
Materia
-Visitas á aula de persoas expertas en temas asociados á Materia.
-Saída ao campo referente con algún tema da Asignatura.
-Traballo individual na aula: elección e reflexión dun recurso (conto, música, anuncio publicitario, programa TV, video clip, etc…..) referente á Materia e a súa intervención sociopedagóxica coa familia.
-Traballo de grupo na aula: participación e implicación no Proxecto de intervención sociopedagóxica na Materia.
-Se darán pautas orientativas importantes a considerar para ou alumnado para os traballos individual e grupal na aula.
-Asemismo, nas sesións de titoría se aclararán dúbidas puntuais do anteriormente exposto.
6.1.4- Examen: Sobre os contidos básicos da Materia (textos teóricos e intervencións sociopedagóxicas no ámbito familiar recomendados).
6.2 Plan de traballo do alumnado. Especificación do tempo de aprendizaxe na aula.
(Ante situacións imprevistas o plan de traballo pode flexibilizarse).
-Ademais, funcionarán as titorías de orientación e apoio individual e grupal: 6 horas semanais como está estipulado.
Seminarios
6- A atención personalizada seguirá 0 proceso dunha unha metodoloxía e estratexias de aprendizaxe que consiste comprende:
6.1. Metodoloxía docente
Esta metodoloxía consensuarase durante os quince primeiros días co grupo-clase, supón un compromiso formal coa materia dende os seu inicio. Según contempla o actual Plan Universitario Bolonia.
Estableceranse camiños que consigan aprendizaxes dende ópticas globalizadas, participativas, interdisciplinares e integradoras a partir de: exposicións maxistrais; contribucións de persoas con experiencias significativas; coloquios, conferencias; videofórums e outras técnicas grupais; traballos personais e grupais; lecturas de textos, lexislación e documentos de interés; prácticas individuais e visitas a institucións formativas.
Para iso, requírense procesos educativos activos, implicativos e avaliadores que favorezan o desenvolvemento persoal e profesional do alumnado que siga esta metodoloxía dende o principio do cuatrimestre. A metodoloxía básica para superar a Materia comprende os seguintes apartados:
-Clases presenciais:
-Exposición e reflexión dos temas impartidos pola profesora.
-Proxección e reflexión de materiais audiovisuais e tecnolóxicos.
-Entrega de documentación, análise, estudo e posta en común na
aula.
-Pautas orientativas para a elaboración e exposición de traballos de grupo e individuais. Entregaranse e explicaranse na aula.
-Clases prácticas na aula: entrega de materiais específicos vinculados coa intervención sociopedagóxica familiar.Visitas, si é posible, a diversas institucións vinculadas a Asignatura.
- Traballo personal do alumnado na aula: distribuirase material-guía
sobre:
-Liñas de traballo personal para a boa marcha da Materia.
-Planificación e seguimento dos diversos traballos individuais que vai realizar o alumnado.
- Titorizacións en grupo na aula: entregarase material-guía específico
sobre:
-Seguimento da realización e exposicións de traballos na aula.
-Orientación académica, profesional e persoal.
- Principios de procedemento ou de actuación docente:
-Promover nos estudantes unha metodoloxía de investigación cuantitativa, cualitativa e etnográfica que facilite a reflexión crítica, a busca de información, a formulación e o desenvolvemento de hipóteses, así como as valoracións, conclusións e propostas de mellora do estudo realizado.
-Favorecer ambientes de diálogo e respecto ante a diversidade de experiencias e opinións existentes na aula.
-Dende a nosa función de docentes, servir de fíos condutores para facilitar aprendizaxes significativas e por descubrimento, dende a investigación-acción en temas propios da Materia.
-Estimular a reflexión-acción-reflexión, o diálogo crítico constructivo, dende a ética, o respecto, a responsabilidade, a seriedad, o esforzo, a cooperación, a participación e a tolerancia.
-Coñecer e conectar cos axentes sociais vinculados o ámbito educativo e familiar co fin de aproximarnos aos diversos fenómenos sociais e abrir vías cara á cidadanía democrática.
6.1.2. Estratexias de aprendizaxe básicas para o alumnado
(Ante situacións imprevistas as estratexias de aprendizaxe e orientacións expostas poden flexibilizarse). Estes dous pasos seguintes son requisitos primordiais para superar a Materia para todo o alumnado matriculado.
6.1.3 -Traballo na aula:
- Consulta e manexo de fontes bibliográficas, documentais e lexislativas da biblioteca e buscas de bases de datos por internet.
- Debates na aula sobre textos (libros, artigos de revista,…) de interese
vinculados a materia.
-Actividades varias realizadas e rexistradas na aula, individuais e grupais:
-Análise e comentario de textos e documentos.
- Estudo de casos; historias de vida.
-Rol playing.
-Visionado e reflexión de recursos audiovisuais.
-Asistencia e participación a conferencias, xornadas, etc. vinculados coa
Materia
-Visitas á aula de persoas expertas en temas asociados á Materia.
-Saída ao campo referente con algún tema da Asignatura.
-Traballo individual na aula: elección e reflexión dun recurso (conto, música, anuncio publicitario, programa TV, video clip, etc…..) referente á Materia e a súa intervención sociopedagóxica coa familia.
-Traballo de grupo na aula: participación e implicación no Proxecto de intervención sociopedagóxica na Materia.
-Se darán pautas orientativas importantes a considerar para ou alumnado para os traballos individual e grupal na aula.
-Asemismo, nas sesións de titoría se aclararán dúbidas puntuais do anteriormente exposto.
6.1.4- Examen: Sobre os contidos básicos da Materia (textos teóricos e intervencións sociopedagóxicas no ámbito familiar recomendados).
6.2 Plan de traballo do alumnado. Especificación do tempo de aprendizaxe na aula.
(Ante situacións imprevistas o plan de traballo pode flexibilizarse).
-Ademais, funcionarán as titorías de orientación e apoio individual e grupal: 6 horas semanais como está estipulado.
Traballos tutelados
6- A atención personalizada seguirá 0 proceso dunha unha metodoloxía e estratexias de aprendizaxe que consiste comprende:
6.1. Metodoloxía docente
Esta metodoloxía consensuarase durante os quince primeiros días co grupo-clase, supón un compromiso formal coa materia dende os seu inicio. Según contempla o actual Plan Universitario Bolonia.
Estableceranse camiños que consigan aprendizaxes dende ópticas globalizadas, participativas, interdisciplinares e integradoras a partir de: exposicións maxistrais; contribucións de persoas con experiencias significativas; coloquios, conferencias; videofórums e outras técnicas grupais; traballos personais e grupais; lecturas de textos, lexislación e documentos de interés; prácticas individuais e visitas a institucións formativas.
Para iso, requírense procesos educativos activos, implicativos e avaliadores que favorezan o desenvolvemento persoal e profesional do alumnado que siga esta metodoloxía dende o principio do cuatrimestre. A metodoloxía básica para superar a Materia comprende os seguintes apartados:
-Clases presenciais:
-Exposición e reflexión dos temas impartidos pola profesora.
-Proxección e reflexión de materiais audiovisuais e tecnolóxicos.
-Entrega de documentación, análise, estudo e posta en común na
aula.
-Pautas orientativas para a elaboración e exposición de traballos de grupo e individuais. Entregaranse e explicaranse na aula.
-Clases prácticas na aula: entrega de materiais específicos vinculados coa intervención sociopedagóxica familiar.Visitas, si é posible, a diversas institucións vinculadas a Asignatura.
- Traballo personal do alumnado na aula: distribuirase material-guía
sobre:
-Liñas de traballo personal para a boa marcha da Materia.
-Planificación e seguimento dos diversos traballos individuais que vai realizar o alumnado.
- Titorizacións en grupo na aula: entregarase material-guía específico
sobre:
-Seguimento da realización e exposicións de traballos na aula.
-Orientación académica, profesional e persoal.
- Principios de procedemento ou de actuación docente:
-Promover nos estudantes unha metodoloxía de investigación cuantitativa, cualitativa e etnográfica que facilite a reflexión crítica, a busca de información, a formulación e o desenvolvemento de hipóteses, así como as valoracións, conclusións e propostas de mellora do estudo realizado.
-Favorecer ambientes de diálogo e respecto ante a diversidade de experiencias e opinións existentes na aula.
-Dende a nosa función de docentes, servir de fíos condutores para facilitar aprendizaxes significativas e por descubrimento, dende a investigación-acción en temas propios da Materia.
-Estimular a reflexión-acción-reflexión, o diálogo crítico constructivo, dende a ética, o respecto, a responsabilidade, a seriedad, o esforzo, a cooperación, a participación e a tolerancia.
-Coñecer e conectar cos axentes sociais vinculados o ámbito educativo e familiar co fin de aproximarnos aos diversos fenómenos sociais e abrir vías cara á cidadanía democrática.
6.1.2. Estratexias de aprendizaxe básicas para o alumnado
(Ante situacións imprevistas as estratexias de aprendizaxe e orientacións expostas poden flexibilizarse). Estes dous pasos seguintes son requisitos primordiais para superar a Materia para todo o alumnado matriculado.
6.1.3 -Traballo na aula:
- Consulta e manexo de fontes bibliográficas, documentais e lexislativas da biblioteca e buscas de bases de datos por internet.
- Debates na aula sobre textos (libros, artigos de revista,…) de interese
vinculados a materia.
-Actividades varias realizadas e rexistradas na aula, individuais e grupais:
-Análise e comentario de textos e documentos.
- Estudo de casos; historias de vida.
-Rol playing.
-Visionado e reflexión de recursos audiovisuais.
-Asistencia e participación a conferencias, xornadas, etc. vinculados coa
Materia
-Visitas á aula de persoas expertas en temas asociados á Materia.
-Saída ao campo referente con algún tema da Asignatura.
-Traballo individual na aula: elección e reflexión dun recurso (conto, música, anuncio publicitario, programa TV, video clip, etc…..) referente á Materia e a súa intervención sociopedagóxica coa familia.
-Traballo de grupo na aula: participación e implicación no Proxecto de intervención sociopedagóxica na Materia.
-Se darán pautas orientativas importantes a considerar para ou alumnado para os traballos individual e grupal na aula.
-Asemismo, nas sesións de titoría se aclararán dúbidas puntuais do anteriormente exposto.
6.1.4- Examen: Sobre os contidos básicos da Materia (textos teóricos e intervencións sociopedagóxicas no ámbito familiar recomendados).
6.2 Plan de traballo do alumnado. Especificación do tempo de aprendizaxe na aula.
(Ante situacións imprevistas o plan de traballo pode flexibilizarse).
-Ademais, funcionarán as titorías de orientación e apoio individual e grupal: 6 horas semanais como está estipulado.
Titoría en grupo
6- A atención personalizada seguirá 0 proceso dunha unha metodoloxía e estratexias de aprendizaxe que consiste comprende:
6.1. Metodoloxía docente
Esta metodoloxía consensuarase durante os quince primeiros días co grupo-clase, supón un compromiso formal coa materia dende os seu inicio. Según contempla o actual Plan Universitario Bolonia.
Estableceranse camiños que consigan aprendizaxes dende ópticas globalizadas, participativas, interdisciplinares e integradoras a partir de: exposicións maxistrais; contribucións de persoas con experiencias significativas; coloquios, conferencias; videofórums e outras técnicas grupais; traballos personais e grupais; lecturas de textos, lexislación e documentos de interés; prácticas individuais e visitas a institucións formativas.
Para iso, requírense procesos educativos activos, implicativos e avaliadores que favorezan o desenvolvemento persoal e profesional do alumnado que siga esta metodoloxía dende o principio do cuatrimestre. A metodoloxía básica para superar a Materia comprende os seguintes apartados:
-Clases presenciais:
-Exposición e reflexión dos temas impartidos pola profesora.
-Proxección e reflexión de materiais audiovisuais e tecnolóxicos.
-Entrega de documentación, análise, estudo e posta en común na
aula.
-Pautas orientativas para a elaboración e exposición de traballos de grupo e individuais. Entregaranse e explicaranse na aula.
-Clases prácticas na aula: entrega de materiais específicos vinculados coa intervención sociopedagóxica familiar.Visitas, si é posible, a diversas institucións vinculadas a Asignatura.
- Traballo personal do alumnado na aula: distribuirase material-guía
sobre:
-Liñas de traballo personal para a boa marcha da Materia.
-Planificación e seguimento dos diversos traballos individuais que vai realizar o alumnado.
- Titorizacións en grupo na aula: entregarase material-guía específico
sobre:
-Seguimento da realización e exposicións de traballos na aula.
-Orientación académica, profesional e persoal.
- Principios de procedemento ou de actuación docente:
-Promover nos estudantes unha metodoloxía de investigación cuantitativa, cualitativa e etnográfica que facilite a reflexión crítica, a busca de información, a formulación e o desenvolvemento de hipóteses, así como as valoracións, conclusións e propostas de mellora do estudo realizado.
-Favorecer ambientes de diálogo e respecto ante a diversidade de experiencias e opinións existentes na aula.
-Dende a nosa función de docentes, servir de fíos condutores para facilitar aprendizaxes significativas e por descubrimento, dende a investigación-acción en temas propios da Materia.
-Estimular a reflexión-acción-reflexión, o diálogo crítico constructivo, dende a ética, o respecto, a responsabilidade, a seriedad, o esforzo, a cooperación, a participación e a tolerancia.
-Coñecer e conectar cos axentes sociais vinculados o ámbito educativo e familiar co fin de aproximarnos aos diversos fenómenos sociais e abrir vías cara á cidadanía democrática.
6.1.2. Estratexias de aprendizaxe básicas para o alumnado
(Ante situacións imprevistas as estratexias de aprendizaxe e orientacións expostas poden flexibilizarse). Estes dous pasos seguintes son requisitos primordiais para superar a Materia para todo o alumnado matriculado.
6.1.3 -Traballo na aula:
- Consulta e manexo de fontes bibliográficas, documentais e lexislativas da biblioteca e buscas de bases de datos por internet.
- Debates na aula sobre textos (libros, artigos de revista,…) de interese
vinculados a materia.
-Actividades varias realizadas e rexistradas na aula, individuais e grupais:
-Análise e comentario de textos e documentos.
- Estudo de casos; historias de vida.
-Rol playing.
-Visionado e reflexión de recursos audiovisuais.
-Asistencia e participación a conferencias, xornadas, etc. vinculados coa
Materia
-Visitas á aula de persoas expertas en temas asociados á Materia.
-Saída ao campo referente con algún tema da Asignatura.
-Traballo individual na aula: elección e reflexión dun recurso (conto, música, anuncio publicitario, programa TV, video clip, etc…..) referente á Materia e a súa intervención sociopedagóxica coa familia.
-Traballo de grupo na aula: participación e implicación no Proxecto de intervención sociopedagóxica na Materia.
-Se darán pautas orientativas importantes a considerar para ou alumnado para os traballos individual e grupal na aula.
-Asemismo, nas sesións de titoría se aclararán dúbidas puntuais do anteriormente exposto.
6.1.4- Examen: Sobre os contidos básicos da Materia (textos teóricos e intervencións sociopedagóxicas no ámbito familiar recomendados).
6.2 Plan de traballo do alumnado. Especificación do tempo de aprendizaxe na aula.
(Ante situacións imprevistas o plan de traballo pode flexibilizarse).
-Ademais, funcionarán as titorías de orientación e apoio individual e grupal: 6 horas semanais como está estipulado.
Probas
Descrición
Probas de resposta curta
6- A atención personalizada seguirá 0 proceso dunha unha metodoloxía e estratexias de aprendizaxe que consiste comprende:
6.1. Metodoloxía docente
Esta metodoloxía consensuarase durante os quince primeiros días co grupo-clase, supón un compromiso formal coa materia dende os seu inicio. Según contempla o actual Plan Universitario Bolonia.
Estableceranse camiños que consigan aprendizaxes dende ópticas globalizadas, participativas, interdisciplinares e integradoras a partir de: exposicións maxistrais; contribucións de persoas con experiencias significativas; coloquios, conferencias; videofórums e outras técnicas grupais; traballos personais e grupais; lecturas de textos, lexislación e documentos de interés; prácticas individuais e visitas a institucións formativas.
Para iso, requírense procesos educativos activos, implicativos e avaliadores que favorezan o desenvolvemento persoal e profesional do alumnado que siga esta metodoloxía dende o principio do cuatrimestre. A metodoloxía básica para superar a Materia comprende os seguintes apartados:
-Clases presenciais:
-Exposición e reflexión dos temas impartidos pola profesora.
-Proxección e reflexión de materiais audiovisuais e tecnolóxicos.
-Entrega de documentación, análise, estudo e posta en común na
aula.
-Pautas orientativas para a elaboración e exposición de traballos de grupo e individuais. Entregaranse e explicaranse na aula.
-Clases prácticas na aula: entrega de materiais específicos vinculados coa intervención sociopedagóxica familiar.Visitas, si é posible, a diversas institucións vinculadas a Asignatura.
- Traballo personal do alumnado na aula: distribuirase material-guía
sobre:
-Liñas de traballo personal para a boa marcha da Materia.
-Planificación e seguimento dos diversos traballos individuais que vai realizar o alumnado.
- Titorizacións en grupo na aula: entregarase material-guía específico
sobre:
-Seguimento da realización e exposicións de traballos na aula.
-Orientación académica, profesional e persoal.
- Principios de procedemento ou de actuación docente:
-Promover nos estudantes unha metodoloxía de investigación cuantitativa, cualitativa e etnográfica que facilite a reflexión crítica, a busca de información, a formulación e o desenvolvemento de hipóteses, así como as valoracións, conclusións e propostas de mellora do estudo realizado.
-Favorecer ambientes de diálogo e respecto ante a diversidade de experiencias e opinións existentes na aula.
-Dende a nosa función de docentes, servir de fíos condutores para facilitar aprendizaxes significativas e por descubrimento, dende a investigación-acción en temas propios da Materia.
-Estimular a reflexión-acción-reflexión, o diálogo crítico constructivo, dende a ética, o respecto, a responsabilidade, a seriedad, o esforzo, a cooperación, a participación e a tolerancia.
-Coñecer e conectar cos axentes sociais vinculados o ámbito educativo e familiar co fin de aproximarnos aos diversos fenómenos sociais e abrir vías cara á cidadanía democrática.
6.1.2. Estratexias de aprendizaxe básicas para o alumnado
(Ante situacións imprevistas as estratexias de aprendizaxe e orientacións expostas poden flexibilizarse). Estes dous pasos seguintes son requisitos primordiais para superar a Materia para todo o alumnado matriculado.
6.1.3 -Traballo na aula:
- Consulta e manexo de fontes bibliográficas, documentais e lexislativas da biblioteca e buscas de bases de datos por internet.
- Debates na aula sobre textos (libros, artigos de revista,…) de interese
vinculados a materia.
-Actividades varias realizadas e rexistradas na aula, individuais e grupais:
-Análise e comentario de textos e documentos.
- Estudo de casos; historias de vida.
-Rol playing.
-Visionado e reflexión de recursos audiovisuais.
-Asistencia e participación a conferencias, xornadas, etc. vinculados coa
Materia
-Visitas á aula de persoas expertas en temas asociados á Materia.
-Saída ao campo referente con algún tema da Asignatura.
-Traballo individual na aula: elección e reflexión dun recurso (conto, música, anuncio publicitario, programa TV, video clip, etc…..) referente á Materia e a súa intervención sociopedagóxica coa familia.
-Traballo de grupo na aula: participación e implicación no Proxecto de intervención sociopedagóxica na Materia.
-Se darán pautas orientativas importantes a considerar para ou alumnado para os traballos individual e grupal na aula.
-Asemismo, nas sesións de titoría se aclararán dúbidas puntuais do anteriormente exposto.
6.1.4- Examen: Sobre os contidos básicos da Materia (textos teóricos e intervencións sociopedagóxicas no ámbito familiar recomendados).
6.2 Plan de traballo do alumnado. Especificación do tempo de aprendizaxe na aula.
(Ante situacións imprevistas o plan de traballo pode flexibilizarse).
-Ademais, funcionarán as titorías de orientación e apoio individual e grupal: 6 horas semanais como está estipulado.