Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
|
A7
|
|
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
|
A2 A12 A19
|
|
Elaborar e interpretar informes técnicos, de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados socioeducativos |
|
A7
|
|
Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidariedade e empatía |
|
|
B16
|
Asesorar e/ou acompañar a persoas e/ou grupos en procesos de desenvolvemento socioeducativo |
|
A9
|
|
Estar comprometido coa calidade de actuación e moverse de acordo cos principios deontolóxicos do/a educador/a social |
|
|
B19
|
Planificación e organización |
|
|
B2
|
Resolución de problemas e toma de decisións |
|
|
B1 B5
|
Dominio de metodoloxías e técnicas educativas, dinamizadoras de asesoramento e orientación |
|
A6
|
|
Capacidade crítica e autocrítica |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B8
|
Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos doutras áreas e en distintos contextos |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B9
|
Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional |
|
|
B19
|
Orientación á calidade |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B20
|