Ser competente no coñecemento dos modelos motivacionais, así como na súa vinculación cos procesos de aprendizaxe social e educativo. |
|
A1 A2 A5 A6 A9 A10
|
B5 B6 B7 B8 B11
|
Ser competente no coñecemento das teorías, modelos e formas de aprendizaxe aplicados en contextos sociais e educativos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A4 A7 A9 A10
|
B12 B13 B15 B18 B20
|
Ser competente para innovar a práctica socioeducativa iniciada mediante a realización do deseño de novas capacidades ou reaxustando as anteriores ás situacións individuais e/ou contextuais. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A12 A13 A14 A15 A16
|
B2 B3 B4 B15 B16
|
Ser competente no coñecemento e no uso dos recursos tecnolóxicos aplicados á elaboración dos programas de intervención social e de comunicación. |
|
A1 A17
|
B4 B5
|