Educational guide 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Estratexías de aprendizaxe en contextos socioeducativos
   Competencias de titulación
Código Descrición
A1 Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa
A2 Estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas
A4 Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos
A5 Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa
A6 Comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional
A7 Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas
A9 Desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar
A10 Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...)
A12 Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención socioeducativa no ámbito do desenvolvemento comunitario e cooperación ao desenvolvemento
A13 Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural
A14 Deseñar, aplicar e avaliar programas de educación permanente e de persoas adultas e anciás
A15 Deseñar, aplicar e avaliar programas para a inserción social e laboral
A16 Elaborar e interpretar informes técnicos, de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados socioeducativos
A17 Dominar as metodoloxías de dinamización social e cultural
A19 Administrar, coordinar e supervisar entidades, equipamentos e grupos, en función de diferentes contextos e necesidades
A20 Asesorar na elaboración e aplicación de plans, programas, proxectos e actividades socioeducativas
B1 Capacidade de análise e síntese
B2 Planificación e organización
B3 Comunicación oral e escrita na/s lingua/s materna/s con apertura a outros códigos lingüísticos, en especial, as linguas cooficiais na comunidade galega
B4 Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional
B5 Xestión da información
B6 Resolución de problemas e toma de decisións
B7 Dominio de metodoloxías e técnicas educativas, dinamizadoras de asesoramento e orientación
B8 Capacidade crítica e autocrítica
B9 Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos doutras áreas e en distintos contextos
B10 Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade
B11 Habilidades interpersoais
B12 Compromiso ético
B13 Autonomía na aprendizaxe
B14 Adaptación a situacións novas
B15 Creatividade
B16 Liderado
B17 Iniciativa e espírito emprendedor
B18 Apertura á aprendizaxe ao longo de toda a vida
B20 Orientación á calidade
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000