Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro.
|
|
A2 A3 A4 A5 A7 A10
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B16 B19 B21
|
2. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativo e promovelo entre os estudantes.
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B21
|
3. Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües.
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
A3
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 B11 B19
|
4. Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidad e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá.
|
|
A1 A4 A5 A6 A10
|
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B15 B16 B19
|
5. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación.
|
|
A10 A12
|
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B16 B19
|
6. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes.
|
|
A1 A2 A3 A4 A5 A10
|
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B16 B19 B21
|
7. Identificar os tipos de actividades comunicativas nos ámbitos persoal, público, profesional e educativo.
|
|
A2 A3
|
B3 B4 B7 B8 B9 B10 B12 B15 B19
|
8. Elaborar tarefas (situacións de comunicación) que contemplen os distintos tipos de actividades comunicativas en distintos ámbitos, adecuadas ao nivel A.1 do Marco.
|
|
A2 A3
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 B11 B15 B19
|
9. Elaborar esquemas cognitivos que permitan dividir cada tarefa en subtarefas |
|
A2 A3
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B19
|
10. Saber relacionar a tarefa co seu correspondente nivel de referencia (A.1 do Marco Común Europeo)
|
|
A2 A3
|
B1 B2 B3 B4 B7 B9 B10 B11 B12 B15 B16 B19
|
11. Determinar as competencias xerais e as competencias comunicativas que corresponden a cada subtarefa |
|
A2 A3
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B19
|
12. Levar a cabo a tarefa representándoa na aula.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A4 A10
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B19
|
13. Saber utilizar as escalas holísticas e específicas para a avaliación das tarefas. |
|
A2 A3
|
B1 B2 B3 B4 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B15
|