Código |
Descrición |
A1 |
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil |
A3 |
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos |
A4 |
Proporcionar ás alumnas e aos alumnos recursos para fomentar a convivencia na aula e fóra dela e abordar a resolución pacífica de conflitos. Saber observar sistematicamente contextos de aprendizaxe e convivencia e saber reflexionar sobre eles |
A5 |
Promover estratexias adecuadas para que na súa futura práctica docente as alumnas e alumnos poidan reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia |
A9 |
Coñecer a organización das escolas de educación infantil e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Asumir que o exercicio da función docente debe perfeccionarse e adaptarse aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
A11 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela nos estudantes |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Capacidade de organización e planificación |
B5 |
Coñecemento de informática |
B7 |
Resolución de problemas |
B8 |
Toma de decisións |
B9 |
Traballo en equipo |
B10 |
Traballo nun contexto internacional |
B11 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
B12 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
B14 |
Compromiso ético |
B15 |
Aprendizaxe autónoma |
B17 |
Creatividade |
B18 |
Liderado |
B19 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |
B21 |
Motivación pola calidade |