Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actividade educativa e situar a escola no sistema educativo español, no contexto europeo e internacional. |
|
A1 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B12 B18 B20 B21
|
2.Coñecer a lexislación que regula as escolas de Educación Infantil e a súa estrutura e os modelos de organización do espazo en educación infantil. |
|
A1 A3 A9
|
B1 B6 B8 B13 B21
|
3. Comprender que a dinámica diaria en educación infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación, e saber ser flexible no exercicio da función docente. |
|
A1 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B12 B16 B18 B20 B21
|
4. Valorar a importancia da estabilidade e a regularidade no ámbito escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso harmónico e integral dos estudantes.
|
|
A1 A3 A4 A5 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B12 B13 B16 B17 B18 B22
|
5. Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo. |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B17 B18 B21
|
6. Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do ámbito co fin de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo na aula e no espazo de xogo identificando as peculiaridades do período de 0-3 anos e de 3-6 anos.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B17 B18 B21
|
7. Ter unha imaxe realista de un mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B13 B14 B17 B18 B20 B21
|
8. Tomar conciencia da complexidade dos procesos educativos en xeral e os procesos de ensinanza e aprendizaxe nas etapas obrigatorias do sistema educativo.
|
|
A1 A2 A3 A4 A5 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B17 B18 B21
|
9. Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos en función de diferentes modelos didácticos e das características e necesidades do alumnado.
|
|
A1 A2 A3 A5 A6 A7 A9 A11 A12
|
B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B17 B18 B21
|
10. Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en educación infantil e aplicalas na aula.
|
|
A1 A9 A11 A12
|
B1 B2 B12 B17 B18 B19 B21
|
11. Participar na definición de proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de control de calidade.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A9 A11 A12
|
B1 B2 B7 B8 B9 B13 B17 B18 B21
|