Guia docente 2014_15
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
 Materias
  Deseño, Comercialización e Promoción de Produtos Turísticos
   Contidos
Tema Subtema
1.-Introdución á mercadotecnia e Plan de mercadotecnia.
2.- Segmentación e Posicionamento.
3.- Mercadotecnia-mix.
4.- O Produto turístico.
5.- A contorna actual e as Novas Tendencias na creación de produtos.
6.- Xestión da Oferta. Creación de Paquetes Turísticos.
7.- Proceso de Comunicación, Fixación de Obxectivos e Orzamento promocional.
8.- Ferramentas do Plan de Comunicación Integral.
9.- Calendario/timing promocional.
10.- Marca de Produtos e Imaxe de Destinos Turísticos.
Coñecer a mercadotecnia como concepto que engloba distintos aspectos tales como: investigación de mercados, venda, promoción, segmentación, posicionamento, mercados obxectivo, mercadotecnia-mix.

Coñecer as novas tendencias na creación de produtos turísticos, deseñar produtos e paquetes turísticos. Impulsar o desenvolvemento de ofertas turísticas específicas e a posta en marcha das canles de venda precisos para a súa correcta distribución. Orzalos.

Proporcionar, desde o coñecemento teórico e a experiencia práctica, o dominio das ferramentas de promoción de produtos turísticos (tanto tradicionais como as xurdidas coa aplicación do TICs) das que pode facer uso unha empresa privada ou unha institución pública.

Saber seleccionar os instrumentos de comunicación dos que podemos beneficiarnos no timing promocional, tendo en conta o orzamento promocional e as técnicas de avaliación (pre e post) campañas.

Creación da imaxe de marca do paquete/produto turístico. Posicionamento acorde coa imaxe do destino turístico.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000