Código |
Descrición |
A1 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles. |
A2 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto de políticas públicas, estrutura e evolución dos mercados turísticos: relacións nacionais e internacionais. |
A5 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos da xestión de empresas turísticas: problemas económicos internos e interrelacións entre os distintos subsistemas |
A7 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles. |
A8 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto do marco legal que regula as actividades turísticas. |
A10 |
Aplicar os coñecementos a futuras situacións profesionais e desenvolver competencias relacionadas coa elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro do ámbito do turismo |
A13 |
Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal |
A20 |
Capacidade para interpretar criticamente datos e texto. |
A21 |
Poder transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado, como non especializado |
A23 |
Capacidade de comunicación oral e escrita. |
A25 |
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual |
A26 |
Que os estudantes desenvolvan as habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B1 |
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos. |
B2 |
Compromiso ético |
B4 |
Iniciativa empresarial |