Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Comprender e interpretar coñecementos acerca dos fundamentos da mercadotecnia turística, así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais |
|
A6
|
|
Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal |
|
A13
|
|
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A14
|
|
Orientación do servizo ao cliente |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A16
|
|
Capacidade de comunicación oral e escrita |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A23
|
|
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A25
|
|
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A27
|
|
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A28
|
|
Capacidade para converter un problema empírico nun obxecto de investigación e elaborar conclusións |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A29
|
|
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1
|
Compromiso ético |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B2
|
Creatividade |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3
|
Iniciativa empresarial |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B4
|
Motivación pola calidade |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B5
|