Código |
Descrición |
A6 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais |
A13 |
Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal |
A14 |
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas. |
A16 |
Orientación do servizo ao cliente |
A23 |
Capacidade de comunicación oral e escrita. |
A25 |
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual |
A27 |
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo. |
A28 |
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado. |
A29 |
Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións. |
B1 |
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos. |
B2 |
Compromiso ético |
B3 |
Creatividade |
B4 |
Iniciativa empresarial |
B5 |
Motivación por a calidade. |