Saber interpretar e aplicar as normas que regulan os dereitos fundamentais así como as súas garantías. |
|
A41
|
|
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
|
A59
|
|
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais. |
|
A62
|
|
Ser capaz de utilizar os principios e valores constitucionais como ferramenta de traballo da interpretación do dereito e desenvolver dialéctica xurídica. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A64
|
|
Capacidade de análise e síntese para a elaboración e defensa de argumentos, así como, organización, planificación e utilización do tempo ante situacións de presión. |
|
|
B1
|
Ser capaz de resolver problemas e interpretar datos derivados da realidade en relación co seu significado e relacionalos coas distintas ramas do ordenamento xurídico. |
|
|
B5
|