Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Comprender os conceptos de orientación e de titoría así como as súas relacións coa función docente. |
|
A1 A2 A5
|
|
Valorar a importancia da orientación e da titoría no ensino en secundaria. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7
|
|
Sensibilizar ó profesorado da necesidade de participar activamente na orientación e titoría sistemática dos seus alumnos/as. |
|
A42 A43 A44 A48 A49
|
B3
|
Coñecer as principais referencias lexislativas relacionadas coa orientación e a tutoría. |
|
|
B1 B2
|
Comprender a organización e a estructura do Plan de Acción Titorial para un centro de enseñanza. |
|
A3 A5 A6 A11
|
|
Delimitar as funcións, tarefas, contidos e destinatarios da intervención titorial. |
|
A3 A5 A6 A11
|
|
Coñecer algunhas técnicas e instrumentos de traballo a empregar na realización da labor titorial. |
|
A10 A11
|
|
Informar e asesorar ás familias respecto do proceso de ensiño-aprendizaxe dos seus fillos así como a orientación persoal, académica e profesional que precisen. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A15 A30
|
|
Coñecer os conceptos e procedimentos básicos do ámbito disciplinar. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2
|
|
Dispoñer dunha fundamentación teórica que permita comprender os aspectos sobre os que debe de asentarse a orientación e a función titorial. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1
|
|
Construir unha base de coñecementos, actitudes, destrezas e habilidades técnico-profesionais para o desenvolvemento da función titorial. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2
|
|
Coñecer e tomar conciencia da lexislación reguladora sobre a orientación e a función titorial. |
|
A5 A6 A11 A12
|
B1
|
Ser capaz de identificar e aplicar os elementos principais do plan de acción titorial. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A7 A8 A36 A37
|
|
Ser capaz de traballar en grupo cos membros da comunidade educativa e con equipos interdisciplinares/multidisciplinares. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A48 A49
|
B2 B3
|
Dispoñer de habilidades sociais e ser capaz de aplicar estratexias para a resolución de conflictos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A18 A19 A20 A21
|
|
Ser capaz de abordar e resolver problemas de disciplina na aula. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A11 A12 A22 A23 A24 A25 A26 A27
|
|
Ser quen de promover e manter a comunicación coa familia e o entorno. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A28 A29 A30 A31
|
|
Ser capaz de diseñar e aplicar programas de atención ó alumnado e á diversidade, así como de apoio ás familias. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A26 A27 A28 A29
|
B1 B2
|