Estudo de casos/análise de situacións |
Análise dun feito, problema ou caso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos, diagnosticalo e adestrarse en procedementos alternativos de solución |
30 |
Entendese que o alumno acollese a avaliación continua cos porcentaxes xa indicados. Deberá obter para poder compensar una parte ca outra, un 3 sobre dez nos casos e un 4 sobre dez na proba de contidos. O alumno que non se acolla á avaliación continua por deixala o por non poder asistir,deberá facer una proba final na que se lle formularán, en relación cos contidos da materia, iguais preguntas de resposta longa incrementada en unha respecto daqueles que optasen pola avaliación continuada cun valor do 70% da cualificación e, ademais, uns casos cun valor do 30% da cualificación, e decir cos mesmos porcentaxes indicados para o segundo período (maio) para os da avaliación contínua. Deberá obter para poder compensar una parte con outra, un 3 sobre dez nos casos e un 4 sobre dez na proba de contidos. No mesmo curso gardaranse as notas da avaliación contínua do segundo período para xunio/xullo. O sistema de avaliación en xunio/xullo, será igual que no primeiro período ou no segundo, según se siga a evaluación continua como para aqueles que non, poidendo acadar ambos o 100% da cualificación. Convocatoria Fin de Carreira: O alumno deberá facer una proba final na que se lle formularán, en relación cos contidos da materia, iguais preguntas de resposta longa incrementada en unha respecto daqueles que optasen pola avaliación continuada cun valor do 70% da cualificación e, ademais, uns casos cun valor do 30% da cualificación, e decir cos mesmos porcentaxes indicados para o segundo período (maio) para os da avaliación contínua. Deberá obter para poder compensar una parte con outra, un 3 sobre dez nos casos e un 4 sobre dez na proba de contidos. |