Business Listening & Speaking Intermediate Jane Singleton & Wendy Teraoka 1996 Longman
Business Roles John Crowther-Alwyn 1997 CUP
Meetings and Discussions Nina O’Driscoll & Adrian Pilbeam Longman
Negotiating Philip O’Connor, Adrian Pilbeam & Fiona Scott-Barrett 1992 Longman
New International Business English Leo Jones & Richard Alexander 2003 CUP
Socialising, a DVD from the English PRO Inglés Práctico para Profesionales series by Global Learning Systems 2008
Speaking Effectively Jeremy Comfort,Pamela Rogerson, Trish Stott & Derek Utley 1994 CUP
Bennet, R. International Marketing. London: Kogan Page, 1998.
Cerviño, J. Marketing Internacional. Nuevas perspectivas para un Mercado globalizado. Madrid: Pirámide, 2006.
Collett, P. (2005). El libro de los indicios delatores. Barcelona: Robin Books.
Davis, F. La comunicación no verbal. Madrid: Alianza Editorial, 2005.
English, L.M. y Lynn S. (1995). Business Across Cultures. Effective Communication Strategies. New York: Longman.
García de la Puerta, M. y Jamardo Suárez, B. (2008). “La comunicación no verbal en el mundo de los negocios”. Vigo: Empresa e Sociedade. Vigo: Escola Universitaria de Estudios Empresariais.
Hollett, V. (1996). Business Objectives. Oxford: Oxford University Press.
Hollett, V. (1994). Business Opportunities. Oxford: Oxford University Press.
Knapp, M. (1995). La comunicación no verbal. El cuerpo y el entorno. Barcelona: Paidós Comunicación.
Merahbian, A. (1971). Silent messages. California: Wadsworth.
Poyatos, F. (1994). La comunicación no verbal. Vols. I, II, III. Madrid: Istmo.
Wallwork, A. (1995). Business Options. Oxford: Oxford University Press. |