Guia docente 2013_14
E. U. de Estudios Empresariales
Grao en Comercio
 Materias
  Idioma para a comunicación internacional: Inglés
   Competencias de titulación
Código Descrición
A8 CE8. Comprender os procesos psicosociolóxicos mediante os cales as persoas aprenden, deciden, se comunican, xestionan as súas necesidades e relacións, negocian, mercan, etc. co fin de desenvolver competencias útiles no ámbeto persoal e profesional.
A18 CE18. Coñecer e saber utilizar a nivel oral e escrito, a lingua estranxeira elexida (inglés, francés ou alemá) co obxeto de poder aplicala en situacións profesionais e particularmente nas actividades comerciais.
B1 CT1. Habilidades de comunicación oral E escrita, tanto nas linguas oficiais da súa Comunidade como na lingua estranxeira elixida (inglés, francés ou alemán).
B3 CT3. Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e planificación e organización do traballo.
B5 CT5. Capacidade para aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos no contexto académico. En especial, para aplicar coñecementos e razoamentos multidisciplinares.
B7 CT7. Capacidade de escoita activa, comunicación non verbal, persuasión, negociación e presentación.
B9 CT9. Tolerancia. Capacidade para apreciar diferentes puntos de vista.
B17 CT17. Atención ao detalle, precisión, motivación pola mellora continua.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000