Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
As alumnas e alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos sobre a materia nunha resposta extensa. Realizaránse na examen final da materia. |
30 |
A avaliación contida nesta guía está dirixida a alumnas e alumnos de ensinanza presencial: Evaluación contínua: Os obradoiros e debates forma parte da avaliación contínua e polo tanto a asistencia é obrigatoria. Para poder ser evaluada/o, débe asistir polo menos a doce sesións. A actividade desenvolvida nestas sesións proporciona o 40% da nota final (observación sistemática). Proba ou exámen final: Nas preguntas de resposta curta: o alumnado debe organizar, estructurar e presentar os coñecementos específicos sobre o aspecto ou questión que se pregunta de forma sintética. Nas preguntas de resposta longa: o alumnado debe desenvolver os aspectos ou questións más relevantes do tema que se pregunta, ten que razonar, relacionar e estucturar a información dun modo coherente. A cualificación obtida no proba ou examen final supondrá o 60 % da nota final (proba de resposta curta e proba de resposta longa, de desenvolvemento) A nota obtida polo alumnado na parte presencial terá vixencia nas convocatorias as que da dereito a matrícula de cada curso académico. |