Guia docente 2013_14
E. U. de Estudios Empresariales
Grao en Comercio
 Materias
  Investigación de mercados
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Adquirir coñecementos básicos para deseñar procesos de investigación comercial
saber
A25
Aplicar métodos cualitativos e cuantitativos de obtención da información
saber
saber facer
A15
B5
Realizar unha análise básica da información e interpretar e expor os resultados
saber facer
A7
B1
B18
Someter a contraste e discusión as ideas expostas nas leccións maxistrais
saber facer
Saber estar / ser
B1
Xestión efectiva en termos de tempo, planificación e comportamento, motivación e iniciativa tanto individual como empresarial
saber facer
Saber estar / ser
B3
Mostrar motivación pola calidade e a mellora continua
Saber estar / ser
B16
B17
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000