Presentacións/exposicións |
Exposición na que se valorará, fundamentalmente a estructura e presentación (claridade expositiva, uso de material multimedia, . . ) do tema. |
5 |
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma |
Despois de cada sesión maxistral, proporanse unha serie de cuestións e/ou exercicios para traballar ao longo da semana. Valoraranse, fundamentalmente, as respostas aportadas polo alumnado nas clases prácticas nas que se fagan as corrección. |
15 |
Probas de tipo test |
Realizaranse, en liña, ao finalizar cada tema. Servirán de autoavaliación para o alumnado previo ao exame de contidos.
Tamén formarán parte dos traballos a valorar, por cada tema, nas clases prácticas.
Por último, farase unha proba test no exame final de contidos, só para aqueles estudiantes que necesiten subir a nota obtida nesa parte nas clases prácticas. |
0 |
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Avaliaranse os contidos mediante unha proba final de resposta longa teórico-práctica, con preguntas de cada tema, cunha ponderación aproximada do 30% para cada un dos dous primeiros e do 40% o terceiro. |
40 |
O día do exame final haberá a posibilidade de repetir a
presentación do traballo. Na 2ª e sucesivas convocatorias
haberá probas globais das diversas partes non presenciais das que consta a
avaliación.
Só de modo excepcional, poderá renunciarse á avaliación continua, facendo unha solicitude expresa na que se indiquen os motivos alegados para a mesma, durante as dúas primeiras semanas de clase. |