Código |
Descrición |
A2 |
Recoñecer distintos niveis de organización nos sistemas vivos. Realizar análises filoxenéticas e identificar as probas da evolución |
A3 |
Identificar, Analizar e caracterizar mostras de orixe biolóxica, incluídas as de orixe humana, e as súas posibles anomalías |
A4 |
Isolar, analizar e identificar biomoléculas, virus, células, tecidos e órganos |
A25 |
Obter información, desenvolver experimentos, e interpretar os resultados |
A32 |
Capacidade para coñecer e manexar os conceptos e a terminoloxía propios ou específicos |
B1 |
Desenvolver a capacidade de análise e síntese |
B2 |
Adquirir a capacidade de organizar e planificar as tarefas e o tempo |
B3 |
Desenvolver habilidades de comunicación oral e escrita |
B4 |
Adquirir coñecementos de inglés relativos ao ámbito de estudo |
B5 |
Empregar recursos informáticos |
B6 |
Saber buscar e interpretar información procedente de fontes diversas |
B9 |
Traballar en colaboración |
B10 |
Desenvolver o razoamento crítico |