Guia docente 2013_14
E. U. de Enfermería (Pontevedra)
Grao en Enfermaría
 Materias
  Prácticas clínicas I
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1.- Incorporar valores profesionais, competencias de comunicación asistencial, razoamento clínico, xestión clínica e xuízo crítico; así como a atención á poboación e ós seus problemas de saúde en todas as áreas da enfermería que permitan integrar na práctica profesional os coñecementos, habilidades e actitudes, baseados en principios e valores.
saber facer
Saber estar / ser
A8
A9
A10
A11
A12
A15
A16
A33
2.- Capacidade para traballar nun contexto profesional, ético e de códigos reguladores e legais, recoñecendo e respostando a dilemas e temas éticos ou morais na práctica diaria.
saber facer
Saber estar / ser
A48
A49
3. Capacidade para traballar dunha maneira holística, tolerante, sen enxuízamentos, cuidadosa e sensible, asegurando que os dereitos, crenzas e desexos dos diferentes individuos ou grupos non se vexan comprometidos.
saber facer
Saber estar / ser
A10
A11
A12
A50
4. Capacidade para recoñecer os diversos roles, responsabilidades e funcións dunha enfermeira
saber facer
Saber estar / ser
A23
A29
A30
5. Capacidade para aceptar a responsabilidade da súa propia aprendizaxe e desenvolvemento profesional, utilizando a avaliación como o medio para reflectir e mellorar a súa actuación e aumentar a calidade dos servizos prestados.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A9
A18
A28
6. Capacidade para recoñecer e interpretar signos normais ou cambiantes de saúde-mala saúde, sufrimento, incapacidade da persoa (valoración e diagnóstico)
saber facer
Saber estar / ser
A1
A9
A28
A30
7. Capacidade para manter a dignidade, privacidade e confidencialidade do paciente (utilizando as habilidades...)
saber facer
Saber estar / ser
A11
A49
8. Capacidade para poñer en práctica principios de saúde e seguridade, incluídos a mobilización e manexo do paciente, control de infeccións, primeiros auxilios básicos e procedementos de emerxencia.
saber facer
Saber estar / ser
A13
9. Capacidade para administrar con seguridade fármacos e outras terapias
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A3
A4
10. Capacidade para considerar os coidados emocionais, físicos e persoais, incluíndo satisfacer as necesidades de confort, nutrición e hixiene persoal e permitir manter o mantemento das actividades cotiás.
saber facer
Saber estar / ser
A10
A29
A50
11. Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar teorías de enfermaría e práctica enfermeira.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A17
A18
A19
13. Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar ciencias sociais, do comportamento e da saúde.
saber
saber facer
A12
A24
A25
A26
A27
A50
14. Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar ética, lexislación e humanidades
saber
saber facer
A48
A49
15. Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar tecnoloxía e informática dos coidados da saúde.
saber
saber facer
A8
16. Capacidade para unha comunicación efectiva (incluíndo o uso de tecnoloxías): con pacientes, familias e grupos sociais, incluídos aqueles con dificultades de comunicación.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A8
A11
A12
A22
A40
17.Capacidade para permitir que os pacientes e os seus coidadores expresen as súas preocupacións e intereses, e que poidan responder axeitadamente. Por ex. emocional, social, psicolóxica, espiritual ou fisicamente.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A11
A12
18. Capacidade para informar, rexistrar, documentar e derivar coidados utilizando tecnoloxías axeitadas
saber
saber facer
A8
19. Capacidade para decatarse que o benestar do paciente se acada a través da comunicación de recursos e accións dos membros do equipo socio- sanitario de coidados.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A11
A12
A33
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000