Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1.- Incorporar valores profesionais, competencias de comunicación asistencial, razoamento clínico, xestión clínica e xuízo crítico; así como a atención á poboación e ós seus problemas de saúde en todas as áreas da enfermería que permitan integrar na práctica profesional os coñecementos, habilidades e actitudes, baseados en principios e valores. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A8 A9 A10 A11 A12 A15 A16 A33
|
|
2.- Capacidade para traballar nun contexto profesional, ético e de códigos reguladores e legais, recoñecendo e respostando a dilemas e temas éticos ou morais na práctica diaria. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A48 A49
|
|
3. Capacidade para traballar dunha maneira holística, tolerante, sen enxuízamentos, cuidadosa e sensible, asegurando que os dereitos, crenzas e desexos dos diferentes individuos ou grupos non se vexan comprometidos. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A10 A11 A12 A50
|
|
4. Capacidade para recoñecer os diversos roles, responsabilidades e funcións dunha enfermeira |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A23 A29 A30
|
|
5. Capacidade para aceptar a responsabilidade da súa propia aprendizaxe e desenvolvemento profesional, utilizando a avaliación como o medio para reflectir e mellorar a súa actuación e aumentar a calidade dos servizos prestados. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A9 A18 A28
|
|
6. Capacidade para recoñecer e interpretar signos normais ou cambiantes de saúde-mala saúde, sufrimento, incapacidade da persoa (valoración e diagnóstico) |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A9 A28 A30
|
|
7. Capacidade para manter a dignidade, privacidade e confidencialidade do paciente (utilizando as habilidades...) |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A11 A49
|
|
8. Capacidade para poñer en práctica principios de saúde e seguridade, incluídos a mobilización e manexo do paciente, control de infeccións, primeiros auxilios básicos e procedementos de emerxencia. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A13
|
|
9. Capacidade para administrar con seguridade fármacos e outras terapias |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A4
|
|
10. Capacidade para considerar os coidados emocionais, físicos e persoais, incluíndo satisfacer as necesidades de confort, nutrición e hixiene persoal e permitir manter o mantemento das actividades cotiás. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A10 A29 A50
|
|
11. Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar teorías de enfermaría e práctica enfermeira. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A17 A18 A19
|
|
13. Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar ciencias sociais, do comportamento e da saúde. |
|
A12 A24 A25 A26 A27 A50
|
|
14. Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar ética, lexislación e humanidades |
|
A48 A49
|
|
15. Coñecemento relevante de e capacidade para aplicar tecnoloxía e informática dos coidados da saúde. |
|
A8
|
|
16. Capacidade para unha comunicación efectiva (incluíndo o uso de tecnoloxías): con pacientes, familias e grupos sociais, incluídos aqueles con dificultades de comunicación. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A8 A11 A12 A22 A40
|
|
17.Capacidade para permitir que os pacientes e os seus coidadores expresen as súas preocupacións e intereses, e que poidan responder axeitadamente. Por ex. emocional, social, psicolóxica, espiritual ou fisicamente. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A11 A12
|
|
18. Capacidade para informar, rexistrar, documentar e derivar coidados utilizando tecnoloxías axeitadas |
|
A8
|
|
19. Capacidade para decatarse que o benestar do paciente se acada a través da comunicación de recursos e accións dos membros do equipo socio- sanitario de coidados. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A11 A12 A33
|
|