Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Prácticas en Empresas
   Competencias de titulación
Código Descrición
A7 Coñecemento da dirección de arte en publicidade como unha disciplina profesional autónoma.
A8 Coñecemento das técnicas e procesos creativos publicitarios, tanto a nivel teórico como práctico.
A9 Coñecemento e identificación de recursos, elementos, métodos e procedementos utilizados en todo proceso de creatividade publicitaria.
A10 Capacidade teórico-práctica na creación, elaboración e desenvolvemento dun orixinal publicitario no marco dunha estratexia corporativa global.
A11 Coñecementos básicos para situar a actividade publicitaria nun contexto de competencia local, nacional e internacional, incidindo na importancia das técnicas creativas como un activo publicitario diferencial.
A12 Capacidade e habilidade para crear e desenvolver ideas de proxectos no ámbito publicitario.
A13 Capacidade para concibir, producir e deseñar mensaxes creativas eficaces no marco dunha estratexia publicitaria.
A14 Capacidade para escribir textos publicitarios con fluidez, e adecuación ás necesidades creativas dunha mensaxe.
A15 Capacidade de adaptarse ás esixencias creativas dos clientes que requiren a contratación dun servizo publicitario.
A16 Capacidade para adaptar unha mensaxe publicitaria aos seus distintos públicos.
A17 Capacidade para adaptar un orixinal publicitario ás necesidades creativas e de produción de cada un dos medios publicitarios.
A19 Capacidade para coordinar equipos e liderar a creación de campañas publicitarias desde o punto de vista creativo.
B2 Capacidade de traballar de forma autónoma como creativo publicitario (nas súas máis diversas acepcións) unha vez finalizado e superado o curso de posgrao.
B3 Capacidade para asumir riscos temáticos e ideas innovadoras na fase de creación e desenvolvemento de contidos publicitarios para distintos medios e soportes.
B4 Práctica sistemática de autoavaliación crítica de resultados: valoración da importancia de corrixir os erros cometidos no proceso creativo.
B5 Habilidade para a organización e temporalización das tarefas de cara a cumprir os prazos de entrega dos orixinais de acordo cunha estratexia publicitaria determinada.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000