Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Deseño Web e Multimedia
   Competencias de titulación
Código Descrición
A8 Coñecemento das técnicas e procesos creativos publicitarios, tanto a nivel teórico como práctico.
A9 Coñecemento e identificación de recursos, elementos, métodos e procedementos utilizados en todo proceso de creatividade publicitaria.
A10 Capacidade teórico-práctica na creación, elaboración e desenvolvemento dun orixinal publicitario no marco dunha estratexia corporativa global.
A12 Capacidade e habilidade para crear e desenvolver ideas de proxectos no ámbito publicitario.
A13 Capacidade para concibir, producir e deseñar mensaxes creativas eficaces no marco dunha estratexia publicitaria.
A16 Capacidade para adaptar unha mensaxe publicitaria aos seus distintos públicos.
A20 Habilidade lingüística para expoñer de forma adecuada o seu traballo académico, tanto de xeito oral como escrito e/ou por medios audiovisuais e informáticos conforme aos canons das disciplinas das ciencias da comunicación.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000