Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecemento teórico práctico da publicidade e das relacións públicas tanto nos seus procesos como nas súas estruturas organizativas ou redes sociais |
|
A5
|
|
Competencias imaxinativas e coñecemento dos métodos do pensamento creador e a súa aplicación no proceso de comunicación, na publicidade e/ou nas relacións públicas |
|
A7
|
|
Coñecemento das estratexias, e o seu desenvolvemento creativo, aplicables nas institucións e empresas públicas e privadas, así como das metodoloxías necesarias para a súa análise, auditoría e avaliación |
|
A10
|
|
Estudo do departamento de comunicación nas empresas e institucións e das habilidades e técnicas necesarias para a súa dirección de comunicación e, en especial, da xestión do coñecemento e dos intanxibles da empresa. Coñecemento teórico e práctico das técnicas de xestión en empresas de comunicación |
|
A11
|
|
Competencia ou alfabetización dixital: capacidade e habilidade para utilizar as tecnoloxías e técnicas comunicativas, nos distintos medios ou sistemas mediáticos combinados e interactivos (multimedia) e para a creación en novos soportes |
|
A12
|
|
Destrezas sobre o entorno: Capacidade de describir e diagnosticar as cuestións fundamentais da comunicación na sociedade contemporánea |
|
A13
|
|
Coñecemento das estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias nos distintos soportes e medios de comunicación |
|
A14
|
|
Capacidade e habilidade para establecer a planificación publicitaria fixando obxectivos, definindo público obxectivo, suscitando estratexias e controlando a súa xestión comunicativa |
|
A15
|
|
Destrezas expresivas: capacidade e habilidade para dar forma creativa á mensaxe. Realización de pezas publicitarias básicas e supervisión da súa produción definitiva |
|
A16
|
|
Capacidade para exercer como expertos na xestión estratéxica da imaxe corporativa e a reputación dunha organización |
|
A17
|
|
Capacidade e habilidade para responsabilizarse da área de comunicación dunha organización, xerir a responsabilidade social corporativa e as relacións con diferentes públicos, tanto internos como externos, e deseñar o plan de comunicación e de crise |
|
A18
|
|
Coñecemento das estruturas organizativas, corporativas e institucionais cos seus respectivos papeis na comunicación social mediada |
|
|
B2
|
Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas |
|
|
B6
|
Capacidade para actuar en liberdade con responsabilidade, asumindo referentes éticos |
|
|
B7
|
Competencias creativas: capacidade para a creatividade, a innovación e a adaptación ao cambio |
|
|
B8
|
Capacidade de adaptación aos obxectivos organizativos e de traballo en equipo |
|
|
B9
|
Capacidade de relacionarse coas persoas e coa contorna desde a identidade e os valores organizativos |
|
|
B10
|
Capacidade de asumir o liderado en proxectos, xeríndoos eficientemente e asumindo compromisos de responsabilidade social |
|
|
B11
|
Preparación para asumir o risco na toma de decisións |
|
|
B13
|
Capacidade para a xestión económica e orzamentaria no ámbito da súa actividade |
|
|
B14
|