Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Cine e publicidade
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2013_14
Materia Cine e publicidade Código P04G190V01902
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OP 4 1c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
García Mirón, Silvia
Correo-e silviamiron@hotmail.com
Profesorado
García Mirón, Silvia
Web http://www.csc.uvigo.es/
Descrición xeral A materia “Cine e publicidade” configúrase en torno ao coñecemento das relacións entre o cine e a publicidade dende o nacemento do cinema e ata a actualidade. Os seus contidos abordan as distintas influencias e sinerxias entre ámbolos dous campos audiovisuais. Por unha banda, realizarase un estudio dos elementos técnico-narrativos do traballo de dirección en cine que son empregadas na dirección de cine publicitario; atenderase a unha evolución histórica de directores e escolas que teñen influenciado a imaxe publicitaria audiovisual; identificaranse as principais estratexias e fórmulas publicitarias empregadas na promoción do cinema; a publicidade como vía de financiamento para as produccións cinematográficas; e outras imbricacións entre o cine e publicidade o intercambio esporádico de directores entre un e outro campo.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000