Código |
Descrición |
A5 |
Coñecemento teórico práctico da publicidade e das relacións públicas tanto nos seus procesos como nas súas estruturas organizativas ou redes sociais |
A17 |
Capacidade para exercer como expertos na xestión estratéxica da imaxe corporativa e a reputación dunha organización |
A18 |
Capacidade e habilidade para responsabilizarse da área de comunicación dunha organización, xerir a responsabilidade social corporativa e as relacións con diferentes públicos, tanto internos como externos, e deseñar o plan de comunicación e de crise |
B1 |
Competencia interpretativa do entorno: capacidade para interpretar, analizar e interpretar o entorno económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo |
B4 |
Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico |
B6 |
Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas |
B7 |
Capacidade para actuar en liberdade con responsabilidade, asumindo referentes éticos |
B9 |
Capacidade de adaptación aos obxectivos organizativos e de traballo en equipo |
B10 |
Capacidade de relacionarse coas persoas e coa contorna desde a identidade e os valores organizativos |
B12 |
Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita |
B14 |
Capacidade para a xestión económica e orzamentaria no ámbito da súa actividade |