Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Técnicas de relacións públicas
   Competencias de titulación
Código Descrición
A5 Coñecemento teórico práctico da publicidade e das relacións públicas tanto nos seus procesos como nas súas estruturas organizativas ou redes sociais
A17 Capacidade para exercer como expertos na xestión estratéxica da imaxe corporativa e a reputación dunha organización
A18 Capacidade e habilidade para responsabilizarse da área de comunicación dunha organización, xerir a responsabilidade social corporativa e as relacións con diferentes públicos, tanto internos como externos, e deseñar o plan de comunicación e de crise
B1 Competencia interpretativa do entorno: capacidade para interpretar, analizar e interpretar o entorno económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo
B4 Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico
B6 Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas
B7 Capacidade para actuar en liberdade con responsabilidade, asumindo referentes éticos
B9 Capacidade de adaptación aos obxectivos organizativos e de traballo en equipo
B10 Capacidade de relacionarse coas persoas e coa contorna desde a identidade e os valores organizativos
B12 Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita
B14 Capacidade para a xestión económica e orzamentaria no ámbito da súa actividade
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000