Código |
Descrición |
A1 |
Competencias interpretativa e operativa da comunicación como realidade e como campo de estudo |
A2 |
Coñecemento da evolución histórica da comunicación publicitaria e das relacións públicas, así como dos aspectos industriais, sociopolíticos e estéticos que inciden nos seus elementos, formas e procesos |
A3 |
Competencias socioculturais: Coñecemento dos procesos sociopsicolóxicos que afectan ao desenvolvemento da comunicación en xeral, os específicos da comunicación publicitaria e os propios das relacións co público |
A4 |
Coñecemento da estrutura dos medios publicitarios: características, tipoloxías e problemáticas |
A5 |
Coñecemento teórico práctico da publicidade e das relacións públicas tanto nos seus procesos como nas súas estruturas organizativas ou redes sociais |
A8 |
Coñecemento da ética e a deontoloxía profesional da publicidade así como do ordenamento xurídico que afecta ás prácticas comunicativas |
A9 |
Coñecemento das perspectivas e metodoloxías de investigación dos axentes e entornos implicados na comunicación así como das metodoloxías e técnicas de investigación dos suxeitos e elementos da comunicación publicitaria e das relacións públicas. |
A11 |
Estudo do departamento de comunicación nas empresas e institucións e das habilidades e técnicas necesarias para a súa dirección de comunicación e, en especial, da xestión do coñecemento e dos intanxibles da empresa. Coñecemento teórico e práctico das técnicas de xestión en empresas de comunicación |
A13 |
Destrezas sobre o entorno: Capacidade de describir e diagnosticar as cuestións fundamentais da comunicación na sociedade contemporánea |
A14 |
Coñecemento das estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias nos distintos soportes e medios de comunicación |
A19 |
Destrezas investigadoras: coñecemento das metodoloxías e técnicas de investigación dos axentes e entornos implicados na comunicación |
B3 |
Capacidade de analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina |
B4 |
Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico |
B5 |
Capacidade de fixar obxectivos relacionando causas e efectos |
B6 |
Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas |
B7 |
Capacidade para actuar en liberdade con responsabilidade, asumindo referentes éticos |
B9 |
Capacidade de adaptación aos obxectivos organizativos e de traballo en equipo |
B11 |
Capacidade de asumir o liderado en proxectos, xeríndoos eficientemente e asumindo compromisos de responsabilidade social |
B13 |
Preparación para asumir o risco na toma de decisións |