Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Elaboración da mensaxe publicitaria
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Seminarios Haberá un exame escrito da materia (40%). O 60% restante da nota correspóndese cos traballos realizados nos seminarios (30% para cada un dos traballos). 30
Presentacións/exposicións Haberá un exame escrito da materia (40%). O 60% restante da nota correspóndese cos traballos realizados nos seminarios (30% para cada un dos traballos). 30
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Haberá un exame escrito da materia (40%). O 60% restante da nota correspóndese cos traballos realizados nos seminarios (30% para cada un dos traballos). 40
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A materia está composta por unha serie de probas fácilmente superables. O estudante deberá demostrar traballo constante e superar todas as probas que se realicen.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000