Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Elaboración da mensaxe publicitaria
   Contidos
Tema Subtema
O enfoque estratéxico A elaboración do briefing.
A interpretación dos datos.
A argumentación publicitaria.
A idea e o proceso de creación Definición da idea.
Pasos na obtención da mesma.
Actitudes ante a produción de ideas.
As compoñentes da mensaxe publicitaria Color: Tipos e modelos. Perfís de color e o seu uso. Psicoloxía da cor.

Tipografía: Variables que definen unha letra. Componentes da letra. Familia e fonte tipográfica. A mancha tipográfica. Composición do titular e do body-copy.

Composición: O layout, As proporcións, diagonais, espacio e forma. Tipos de layout.

Os soportes publicitarios e as súas características desde un punto de vista expresivo.
Os camiños e os esquemas creativos: "moldes" para dar forma ás mensaxes Os camiños creativos
Definición de esquema creativo e clasificación
A presentación das ideas Cómo se presentan as campañas?.
Ideas para vender a túa idea.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000