Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Elaboración da mensaxe publicitaria
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Definir o proceso de creación e os seus factores
saber
A11
Determinar os elementos que definen a creación publicitaria
saber
A5
Comprender os procesos do pensamento creador
saber
A3
B8
Estudo e comprensión das fases da obtención da idea
saber
A5
Coñecemento e asimilación dos procesos da creación publicitaria
saber
A10
Adecuación á linguaxe propia de cada soporte publicitario, vantaxes e limitacións
saber
A10
Coñecemento das ferramentas necesarias para a creación publicitaria
saber facer
B2
Aprender a traballar en equipo, asumindo retos e obrigas
Saber estar / ser
B12
Adaptación ao cambio e á disciplina de traballo en equipo baixo a tutela dun director de proxecto, tal como se desenvolve na realidade profesional
Saber estar / ser
B12
Desenvolvemento de habilidades de presentación, linguaxe y argumentación
Saber estar / ser
B12
Aprendizaxe de técnicas de persuasión para captar a atención da audiencia e gañar a súa confianza
Saber estar / ser
B13
Capacidade de análise para sintetizar a presentación final no prazo establecido
Saber estar / ser
B5
Ser capaz de marcar obxectivos na realización de proxectos
saber facer
B5
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000