Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Prácticas autónomas a través de TIC avalíase parcialmente ao presentar a marca persoal no primeiro mes do curso 10
Titoría en grupo avalíase polo impacto da comunicación do grupo na acción ou evento seleccionado 40
Cartafol/dossier autoavaliación do perfil profesional presentado, da aprendizaxe durante o curso e propostas para desenvolvemento da imaxe profesional persoal 20
Estudo de casos/análise de situacións resolución de problemas de comunicación e casos prácticos, exercitados nun control e como proba final da capacitación alcanzada no curso 30
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
  • A presentación dun cartafol definido profesionalmente nunha rede social ou blogue, e
  • un balance e documentación da participación grupal nun foro, evento ou causa en redes sociais

son obrigatorios para presentarse a unha avaliación final da competencia en comunicación corporativa na data indicada no calendario de exames.

A proba final de resposta longa inclúe a decisión de accións comunicativas en casos de imaxe e/ou reputación corporativa.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000