Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Imaxe corporativa
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Ser capaz de deseñar un proxecto de marca persoal e de avaliar o comunicado desde un grupo ou organización en redes sociais e medios de comunicación
saber facer
A17
Aplicación de coñecementos analíticos á avaliación da comunicación alcanzada por uns contidos publicados.
saber facer
A19
Ser capaz de deseñar e xestionar marcas e a súa comunicación en redes sociais. Coñecer estratexias e recursos para crises de reputación.
saber
saber facer
A12
Deseñar e desenvolver plans de contidos e accións para medios de comunicación e as redes sociais
saber facer
A9
Deseño e xestión dunha marca persoal e desde ela organizar e xestionar dun modo cooperativo a comunicación en asuntos, accións ou movementos públicos, coñecendo etiquetas e protocolos segundo as canles de comunicación
saber facer
A18
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000