Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Socioloxía: Estrutura social, consumo e estilos de vida
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2013_14
Materia Socioloxía: Estrutura social, consumo e estilos de vida Código P04G190V01203
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 FB 1 2c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía, ciencia política e da administración e filosofía
Coordinador/a
Lage Picos, Jesús Adolfo
Correo-e xalp@uvigo.es
Profesorado
Durán Vázquez, José Francisco
Lage Picos, Jesús Adolfo
Web
Descrición xeral A materia de Socioloxía: Estrutura Social, Consumo e Estilos de vida ten como finalidade principal estudar e analizar o proceso a través do cal emerxeron e consolidáronse as actuáis sociedades de consumo, así como comprender como se estruturan ditas sociedades a partir deste feito central, e como os seus membros conforman os seus comportamentos, valores e actitudes en relación co consumo, definindo deste xeito os seus diferentes estilos de vida.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000