Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Empresa: Fundamentos de organización e xestión empresarial
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecemento teórico e práctico das técnicas de xestión nas empresas de Comunicación.
saber
A11
Destrezas sobre o contorno: Capacidade de describir e diagnosticar as cuestións fundamentais da comunicación na sociedade contemporánea
saber facer
A13
Capacidade de adaptación aos obxectivos organizacionais e de traballo en equipo
Saber estar / ser
B9
Competencia interpretativa do contorno: capacidade para interpretar, analizar e interpretar o contorno económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo
Saber estar / ser
B1
Preparación para asumir o risco na toma de decisións
Saber estar / ser
B13
Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico
Saber estar / ser
B4
Capacidade de fixar obxectivos relacionando causas e efectos
Saber estar / ser
B5
Capacidade para a xestión económica e orzamentaria no ámbito da súa actividade
Saber estar / ser
B14
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000