Código |
Descrición |
A2 |
Coñecemento da evolución histórica da comunicación publicitaria e das relacións públicas, así como dos aspectos industriais, sociopolíticos e estéticos que inciden nos seus elementos, formas e procesos |
A7 |
Competencias imaxinativas e coñecemento dos métodos do pensamento creador e a súa aplicación no proceso de comunicación, na publicidade e/ou nas relacións públicas |
A12 |
Competencia ou alfabetización dixital: capacidade e habilidade para utilizar as tecnoloxías e técnicas comunicativas, nos distintos medios ou sistemas mediáticos combinados e interactivos (multimedia) e para a creación en novos soportes |
A14 |
Coñecemento das estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias nos distintos soportes e medios de comunicación |
A16 |
Destrezas expresivas: capacidade e habilidade para dar forma creativa á mensaxe. Realización de pezas publicitarias básicas e supervisión da súa produción definitiva |
B1 |
Competencia interpretativa do entorno: capacidade para interpretar, analizar e interpretar o entorno económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo |
B3 |
Capacidade de analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina |
B4 |
Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico |
B5 |
Capacidade de fixar obxectivos relacionando causas e efectos |
B6 |
Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas |
B7 |
Capacidade para actuar en liberdade con responsabilidade, asumindo referentes éticos |
B8 |
Competencias creativas: capacidade para a creatividade, a innovación e a adaptación ao cambio |
B10 |
Capacidade de relacionarse coas persoas e coa contorna desde a identidade e os valores organizativos |
B13 |
Preparación para asumir o risco na toma de decisións |
B14 |
Capacidade para a xestión económica e orzamentaria no ámbito da súa actividade |