Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Subjects
  Comunicación: Teoría e historia da comunicación
   Competencies
Code Description
A1 Competencias interpretativa e operativa da comunicación como realidade e como campo de estudo
A9 Coñecemento das perspectivas e metodoloxías de investigación dos axentes e entornos implicados na comunicación así como das metodoloxías e técnicas de investigación dos suxeitos e elementos da comunicación publicitaria e das relacións públicas.
A13 Destrezas sobre o entorno: Capacidade de describir e diagnosticar as cuestións fundamentais da comunicación na sociedade contemporánea
B3 Capacidade de analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina
B12 Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000