Guia docente 2013_14
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Lingua: Linguaxe publicitaria en español
   Contidos
Tema Subtema
1. A comunicación, a linguaxe e as linguas: a lingua española. 1.1. A comunicación e a linguaxe
1.2. Funcións da linguaxe: as funcións da linguaxe publicitaria.
1.3. A comunicación verbal e a comunicación no verbal.
2. Os ámbitos e rexistros das linguas: os usos do español 2.1 Expresión oral e expresión escrita en español. Coherencia, cohesión e adecuación da mensaxe textual.
2.2. A linguaxe publicitaria
3. Rasgos lingüísticos da mensaxe publicitaria 3.1. Rasgos fónicos e prosódicos
3.2. Rasgos gráficos
3.3. Rasgos morfolóxicos
3.4. Rasgos sintácticos
3.5. Rasgos léxicos
4. Rasgos pragmáticos e retóricos da mensaxe publicitaria 4.1. ¿Quen é o destinatario da mensaxe publicitaria?
4.2. ¿Cómo inflúe o coñecemento do mundo na nosa percepción da publicidade?
4.3. As figuras retóricas
5. Análise de textos publicitarios en español. 5.1. Adecuación dos textos publicitarios ao canal de expresión, ao obxectivo buscado e aos destinatarios.
5.2. Análisis del discurso publicitario: enunciados y textos para vender.
5.3. La cultura y la ideología en la publicidad; la propaganda.
5.4. Composición de textos publicitarios en español.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000