Analizar a comunicación publicitaria dende unha perspectiva lingüística (gramatical, pragmática e estilística). |
|
A5
|
B3
|
Saber diferenciar os tipos de publicidade, os medios de difusión, os canais elexidos, e o tipo de destinatario da mensaxe publicitaria e saber adaptar o código lingüístico a estas caraterísticas. |
|
A3 A5 A6
|
B1 B4
|
Analizar textos, principalmente publicitarios, co obxectivo primeiro de aprender a criticar modelos, sobre todo no que se refire as características propias de redacción dun texto: adecuación, coherencia e cohesión. Comprender e xulgar o valor pragmático da publicidade. |
|
A13
|
B4 B6
|
Crear textos, principalmente publicitarios. Aprender a manexar os recutrsos da lingua española para a creación de mostras de lingua creativas. Favorecer, xa que logo, a expresión de ideas dunha maneira independente, orixinal e tolerante que axude a facer unha publicidade responsable. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A12 A14 A16
|
B7 B8 B10 B12
|