Comprender a natureza das adaptacións curriculares e a súa incidencia na aprendizaxe escolar normal e con apoio.
saber
A3
B2
Valorar a necesidade das adaptacións curriculares nas NNEE
saber facer
Saber estar / ser
A1
B2
Ser capaz de usar condicións nclusivas nas propostas de planificación curricular.
saber facer
Saber estar / ser
A2 A4
B2 B4
Valorar a mellora motivacional da aprendizaxe adaptada inclusivo
saber facer
Saber estar / ser
A2 A4
B4
Sintetizar os principais resultados obtidos na aplicación de propostas de acción organizativas, curriculares e sociais conforme ás condicións inclusivas, valorando a súa achega ao coñecemento
saber facer
Saber estar / ser
A2 A6
B2 B4
Universidade de Vigo
|
Rectorado |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000