Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma |
O como os alumnos desenvolveron as solucións adecuadas mediante aplicación de técnicas e procedementos educativos para a realización dos proxectos. |
10 |
Observación sistemática |
Recompilásense datos sobre a actitude, a participación, a capacidade de liderado, a empatía e entusiasmo cos compañeiros no traballo en grupo. |
5 |
Cartafol/dossier |
Unha vez terminada cada experiencia, o alumno presentará un dossier no que reflectirá o proceso creativo.
Nestes documentos, poderemos valorar os traballos realizados polos alumnos nas distintas actividades programadas: estudo e análise de situacións, toma de decisións, talleres, proposta de traballo, programa de avaliación e informe de efectividade da formulación deseñada.
Valoraranse a estrutura, a secuencia e os recursos que se utilicen para reflectir mellor o proceso.
As ilustracións, a maquetación e a presentación de cada dossier teñen que ser coherentes co contido, xa que son parte da comunicación de ideas.
|
50 |
Na segunda convocatoria, poderanse presentar os alumnos que asistindo a clase, participado nas probas e entregado os dossieres teña a presentación/exposición ou o portafolio/dossier insuficiente, nesta segunda convocatoria ten a oportunidade de mellorar. |