Os
alumnos débense afacer a ler revistas e prensa profesional sobre educación,
problemas do profesorado, ensino e cultura escolar. Especialmente, recoméndase
a lectura habitual de Revista Bordón, Revista de Educación, Cuadernos de
Pedagogía, Revista de Investigación en Educación.... En todas estas
publicacións pódese atopar, ademais, unha rica información sobre a Lexislación
educativa.
CAMPS, V. (1998). Creer en la educación. Barcelona: Península.
CARREÑO,
M (edit.)(2000). Teorías e Instituciones contemporáneas de educación. Madrid,
Síntesis Educación CARRERAS, Llorenç et al.(1997). Cómo educar en valores. Madrid: Narcea,
4º edición actualizada. COLOM, Antoni J. (coord.) (1998). Teorías e instituciones contemporáneas de la
educación. Barcelona: Ariel. DELORS, J. (1996). La educación encierra un tesoro. Madrid: Santillana / UNESCO ESTEVE
, J.M. (1987): El malestar docente. Laia, Barcelona. ESTEVE, José M. (2010). Educar, un compromiso con la memoria. Un
libro para educar en libertad. Barcelona: Octaedro. FAURE, E. (1981). Aprender a ser.
Madrid, Alianza Universidad LOE, Boletín Oficial del Estado de 4 de maio
de 2008. MESTRE CHUST, V. (2007). La necesidad de la educación en Derechos
Humanos. Barcelona: UOC. MORIN, E. (1999). Los siete saberes necesarios de la educación del futuro. Francia:
Unesco. NEGRÍN
FAJARDO, O (2003). Teorías e instituciones contemporáneas de educación.
Madrid, Centro de Estudios Ramón Areces, D. PENAC, D. (2008). Mal de escuela. Barcelona: Mondadori. PUIG, J. Mª et al. (2007). Aprendizaje servicio: educar para la
ciudadanía. Barcelona: Octaedro. SARRAMONA, J. (1989). Fundamentos de educación. Barcelona: CEAC. SARRAMONA,
J. (2000). Teoría de la educación. Reflexión y normativa pedagógica:
Ariel Educación, Barcelona. SOLER VILLALOBOS, Mª P. (coord.) (2008). De la educación emocional a la educación en
valores. Madrid: Ministerio de Educación y Ciencia. |