Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1.- Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2
|
B9 B11 B14
|
2.- Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A5 A11
|
B11 B12 B14 B19
|
3.- Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeneracionais; multiculturalidade e interculturalidade; discriminación e inclusión social, desenvolvemento sostible. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A8 A9
|
B1 B2 B12 B14 B16 B19 B22
|
4.- Fomentar a educación democrática da cidadanía e a práctica do pensamento social crítico |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A12
|
B7 B13 B14 B18
|
5.- Valorar a relevancia das institucións públicas e privadas para a convivencia pacífica entre os pobos. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A10 A12
|
B8 B14 B16
|
6.- Capacidade de analizar e sistematizar a información, e administrar e ser responsable do seu propio traballo |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A8 A9 A10 A11
|
B1 B2 B3 B6 B13 B15
|
7.- Capacidade para investigar, analizar, avaliar e utilizar o coñecemento actual. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A8 A10 A11
|
B1 B2 B3 B6 B13 B15
|
8.- Saber distinguir moral e ética. Coñecer os rasgos formais do discurso ético. Coñecer os desafíos máis destacados planteaxados á ética como proposta universalizable e as principais metodoloxías seguidas na resolución das controversias morais. Coñecer as claves para entender e valorar as principais teorías éticas normativas, as difilcultades de xustificación de determinados principios morais, así como as claves para entender e valorar destacadas propostas éticas de resolucíón de conflictos morais que preocupan a sociedade do noso tempo. |
|
|
B1 B6 B13
|
9.- Capacidade para recoñecer e analizar criticamente argumentos éticos de nivel básico para recoñecer as cuestións esenciais que subxacen ás controversias morais que persisten nas nosas sociedades. |
|
|
B6 B13 B15
|
10.- Capacidade de afrontar autonomamente os problemas que suscitan as teorías éticas e consideralos un reto a súa propia forma de pensar. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B7 B14 B15 B16 B19
|
11.- Capacidade de recoñecer a relevancia e a utilidade social da ética e de recoñecer as constantes implicacións éticas que ten a práctica educativa e tomar conciencia das mesmas. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A6 A7 A8 A9 A12
|
B14 B21
|
12.- Capacidade de consolidar unha identidade docente ética comprometida coa súa responsabilidade social no contexto educativo |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A6 A7 A9 A12
|
B7 B9 B13 B14 B15 B21
|
13.- Habilidade para xestionar e resolver conflictos, dilemas e problemas éticos vinculados coa tarefa educativa. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A7 A10 A12
|
B7 B8 B9 B12 B14 B21
|
14.- Contribuir á reflexión sobre a autonomía profesional do mestre. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A4 A5 A7 A8 A10 A12
|
B13 B14
|
15.- Contribuir á promoción das mellores prácticas da profesión educativa. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A7 A10 A12
|
B14 B21
|